петък, 26 юли 2013 г.

Пеперуден маникюр в синъо

Обичам пеперуди! Ама много... Поставила съм за задача някой ден да посетя пеперудена къща. Харесала съм тази в Окинава. :D Пеперудите в Тайланд са безумно красиви, и след като напуснах островът бързо ми домъчня. Оправих настроението си с един елементарен, и красив маникюр.
Тук желая да споделя, че нокътната ми плочка е далеч от красива, но това никога не ме е спирало да се лакирам. Всъщност имах онзи ужасен навик, за който вие се сещате, и се отучих именно така. Защото когато ги видя оцветени в красив нюанс... сърце не ми дава.
Върху зеления заздравител на Перфект, нанесох два слоя Перфект 134. На цвят е син, с матов завършек. Отгоре има един слой OPI DS Royal, който държи приза за най-красив лак в колекцията ми. Самостоятелно нанесен е крайно непокривен, но си заслужава. Изпълнен с разноцветен шимър, в оттенъци на синъото и лилавото. На различна светлина седи преливен, и божествено прекрасен. Да, това е най-доброто, което можах да измисля за описание. На снимките не личи и грам за какво става въпрос. Представете си нощното небе, само че с лилави звезди. Това ще да е. Блясъкът му е възхитителен, но за завършеността на маникюра помага и любимият ми топ лак - Cuccio Quick Dry Top Coat. Декорацията е елементарна, направена с черен лак с тънка четка, а също бял и блестящ от този тип.
Моята плочка е мазна, и лаковете не се задържат дълго, но съм с него четвърти ден, и единственото, от което се оплаквам са бели връхчета. Това, за което съжалявам е, че не можете да видите лилавия шимър. Ще поместя пост от друг блог, където DS Royal е нанесен самостоятелно.
http://candycoatedtips.blogspot.com/2010/07/opi-ds-royal.html














 И една снимка с този невероятен красавец. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар