събота, 28 септември 2013 г.

Тайланд - малко снимки на природата :)


Отдавна не съм се разписвала, но бях командировка. Добрата новина е, че скоро ще ви зарадвам със снимки от пътуването ми в Лондон по случай Nailympics, Olympia Beauty Expo, и една конференция :)
А сега - малко снимки на прекрасната природа в Тайланд

По-горе се насладихте на удивителната гледка, която се разкрива от хълма на Big Buddha.
За сметка на нея, това по-долу бе гледката от прозореца на спалнята. :) Пълно е с влечуги!
 Това дребосъче се бе запътило към канала на душа, но аз настойчиво се сприятелих с него. Станахме най-добри приятели, че даже не искаше да си тръгва от мен! Без лъжа :)
От тук натам са снимки на островите, които се виждат от крайбрежната улица покрай Пукет Аквариум. Няма какво да обяснявам, защото съм сигурна, че ще сте безмълвни.






До скоро ;) Не съм забравила за клипчетата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар