сряда, 20 август 2014 г.

Разходка из вечния град...


Напоследък съм безкрайно хаотична... Неприсъщо е за същността ми! Животът ми доста се промени през последната година и може би заради това, все се оправдавах, че не ми остава време за блога. А последните дванадесет месеца пътувах не малко. Къде по чужбина, къде тук... има за какво да разказвам! И макар, че в никакъв случай не са ми свършили мемоарите от Тайланд, ще поразнообразя с една друга дестинация, която посетихме директно от Пукет... А именно Рим :)

И преди съм била там. Живяла съм в Италия, но само за 6 месеца. Езикът ми куца, не намирах нуждата да го науча - признавам. Но където и да ме заведе живота, винаги се сещам за Рим.
Едва ли има по-красив град от него. Ценя всяка култура и държава, но разхождайки се там винаги оставам без думи. Една от любимите сгради, изобщо, е Altare della Patria на Piazza Venezia. И честно, никога не съм виждала по-БЯЛА сграда от нея. Построена е в чест на Виктор Емануел, първият крал на обединена Италия.

Разбира се, че няма как да бъде снимана без множество туристи пред нея :)
Отвън е прелестен шедъовър на архитектурата, а от вътре - безплатен музей на военно-историческа тематика. За съжаление снимки от там нямам, по спомени не са разрешени. Всичко е перфектно поддържано и изящно - заслужава да се види!


Също толкова прекрасна е и гледката, която се разкрива от панорамната тераса най-отгоре на сградата. Достъпът до нея се извършва от задната страна, чрез асансъор и на цената от 7 евро! Заслужава си :)


Надявам се публикацията да ви се е харесала :) 
До нови и скорошни срещи!



Няма коментари:

Публикуване на коментар