сряда, 19 юни 2013 г.

Какво да приготвим в багажа?

Нека ви кажа, че това хич не беше лесна за мен задача. Знаех, че пристигаме малко преди да започне дъждовния сезон, и съвсем се обърках. Жега, и влага. Това ни очакваше...





Куфарът ми беше пълен с различни неща. Освен дрехите и аксесоарите, тук намериха място лекарства и малко козметични продукти.
Да започнем с облеклото:
Препоръчвам да не прекалявате с официални рокли, както аз направих. Половината от тях не съм ги и облякла, няма и да ги облека скоро. Тук ви трябва нещо свежо и ежедневно, с което да ви е прохладно. Ленените панталони ще станат незаменима част. Наблегнете на тениски и потници, уверявам ви, че ще ги сменяте по няколко пъти на ден. Не съм фен на поли, и за това не ги споменавам, но и те са добре дошли. Взех само един чифт дълги дънки, и един дълъг анцуг ( с него пътувах, препоръчвам! ). От към обувки не се лиших - високи елегантни и ежедневни, чехли, два чифта маратонки + 1 за вода, и два чифта пантофки. Последните няма да успея и да обуя, заради жестоката рана, която си направих на крака. :D
Задължително, ама задължително си пригответе дъждобрани! Сто пъти по-удобни са от чадър, и тук всеки ги носи! Когато посещавате религиозен храм, или паметник, се постарайте да сте с покрити глезени и рамене. Нищо няма да ви коства да занесете храна на монасите, те се издържат от хорските дарения.
Козметика:
Спрей за комари, слънцезащитен спрей и дезодорант! Това е най-важното! Не, че няма да ги намерите по магазините, но аз предпочетох да дойда подготвена, тъй като не знаех какво ще има в околността ми. Приготвих три лосиона и два спрея за тяло, парфюм, пудра, четки и паста за зъби, както и малък козметичен несесер. Нямаше място за никаква козметика за коса, за което сега съжалявам.
Лекарства:
Избрах да купя лекарства от България поради две причини: 1) Познавам ги, и 2) Не бях сигурна, че наблизо ще има аптека ( всъщност има три ), и колко английски ще говорят ( това вече им куца ).
Имам Нимезил, Парацетамол, Аналгин, Аспирин с витамин С, хомеопатични таблетки, което взимам преди пътуване. Ако се върна назад, бих добавила нещо за гърло/кашлица - задължително! Не е трудно човек да се разболее тук, особено докато свиква с климата и храната.

Пътувахме с два куфара, една раница, и една миниатюрна дамска чанта.
В раницата беше сложен лаптоп, мостри на кремове, две тениски, документи, мокри и сухи кърпи, вестници с кръстословици, дъждобрани, слънчеви очила и 2 нимезила.
В дамската имаше място само за портмонето ми.

Надявам се е било полезно! :) До скоро!

П.П. Не забравяйте трансформатор за ток! Не, че не се продават навсякъде, но няма да ви е удобно, ако пристигате късно вечер, и трябва да заредите лаптопа, например.

Няма коментари:

Публикуване на коментар