сряда, 19 юни 2013 г.

Настаняването и първи впечатления

Аз обичам да пътувам! И не, не говоря само за пътешествията и престоите на различни места, ами за самото пътуване. Обичам да се возя, да слушам силна музика, и да се вглеждам през прозореца на колата. Обичам всеки път да виждам нещо ново, което да намери място в сърцето ми. Обичам сезоните да се менят пред очите ми. И да си спомням как миналата година, по това време, съм се намирала на някое друго, първоначално чуждо, и непознато място...



Пътуването ни до хотела не бе никак кратко, имайки предвид, че островът е малък. Първото нещо, което ми направи впечатление, бе колко рано се стъмва. Все пак знаех, че пристигаме тук в началото на дъждовния сезон, и си го обясних с това. Няма да лъжа, че ме хвана малко яд, но той много бързо отмина.
Макар да не шофирам, оценявам хубавите пътища! А тук, те са такива! Да, движението е на обратно, но не е трудно да се свикне и с това. Пълно е със скутери, на които съм виждала да се вози цяло семейство с две деца. Нехарактерна за България гледка, но пък много сладка.
Тук колите блестят! Няма една капка кал по тях, а такситата не са някакви разнебитени таратайки. Навсякъде има климатици, и може би това е причината, да виждам толкова много тайландци с дълги панталони и блузи с дълъг ръкав. Защото иначе не си обяснявам подобно поведение, особено като знам, че температурата рядко пада под 30 градуса.
Пристигайки на паркинга на хотелския комплекс, първото нещо, което ми направи впечатление беше природата Палми, екзотични плодове и цветя - прекрасно място да разпуснеш далеч от дома. Хотелът ни е отворен тип, и влизайки през главния вход ( който е пазен от две малки статуи на слончета, с окачени венци ), първото нещо, което се забелязва е вдлъбнатина в стената, със статуя на Буда. Опреличавам го на нещо като кандило, мъничък храм.



Продължавайки на ляво, се стига до рецепцията. Тук има сложени книги за четене, разбира се - на английски (макар, че попадам и на други езици, дори български) , както се предлагат и много филми под наем. Пълно е с рекламни листовки на различни представления или еднодневни пътешествия. В това число, момичетата от рецепцията са страхотни, и помагат с всякакви резервации.





Излизайки от там, се озоваваме пред лобито, което е мебелирано прекрасно, има компютър на разположение, както и още книги.
От страните му, както и върху него, се намират част от стаите. А пред него се открива гледка към басейна, и природата около него.
Водата тук е винаги топла, и е перфектното място за разхлаждане.






От ляво и дясно, както и направо, се намират още стаи. Достъпът до тях става, както от басейна, така и от едни задни, крайно живописни пътеки, дом на много гущерчета.








Това е нашата тераса /площадка/. Циментът всъщност не е цимент, а някаква мазилка, която придава студен вид на стаите (което тук е плюс ). Обещавам да направя един тур и на тях, след като подредя достатъчно. :D
Заобикалящата природа, тишината и спокойствието, са една от многото причини този комплекс да ни спечели.

Щателно мнение и ревю на хотела очаквайте в края на пътешествието. :)



5 коментара:

  1. Обичам такива публикации! Още! ♥

    ОтговорИзтриване
  2. Тайланд е приятно местенце, за хора, които понасят високи темперетури и влага, преди време имаше период в който бяхме повече в Бангкок отколкото в София:))))Направо ужас:)На Пукет съм била само веднъж. Все пак непременно отскочете до Патая:)Много е влажно обаче. Ходихте ли до водния пазар в Бангкок?

    ОтговорИзтриване
  3. Права си относно въздуха! Много съм зиморничава, но да ти кажа честно, отне ми седмица-две да свикна с този влажен климат. До Патая няма да стигнем, но тук има доста атракции, които ни взеха вниманието. Успяхме да посетим FantaSea за сега (тези дни ще публикувам и снимките), скоро планираме екскурзия до Phi Phi Islands, и една разходка със слонове. Има какво да се прави, определено. Мерак ми е да видя водния пазар, а пък някое друго идване ще отскочим и до Чианг Май. Културата в северен Тайланд коренно се различава, до колкото разбирам. Бангкок със сигурност ще ми хареса. ♥

    ОтговорИзтриване
  4. Бангкок е прекрасен. Удивително космополитен и абсолютно различен от нашите евро понятия.

    ОтговорИзтриване