понеделник, 19 август 2013 г.

Perfect Sand 75


Много харесвам пясъчните лакове. Тук ще ви покажа маникюр с Perfect Sand 75, с който се сдобих съвсем наскоро.
Лакът е тъмно лилав пясък, с много сребристи блестулки. Ефектът му е поразителен, и няма нищо общо с мазилка, за мен. На безимения и средния пръст имам Флормар 22 за основа, и украсих с първите си опити в 3D декорацията.
Целият този маникюр е създаден върху ноктопластиката ми с акрил. Харесвам дългите и добре поддържани нокти, но не съм дарена с естествени такива.
Все пак, останах доволна от резултата. Дано и на вас ви допада. :)

2 коментара:

  1. Страхотно изглежда. Как правиш 3D декорацията?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Това беше първият ми, доста жалък опит. Използвам акрилна пудра и мономер. Пудрата се предлага в разнообразни цветове, като съм дори могат да се смесват два, за направата на преливащи се листенца. Общо взето подходяща четка се потапя първо в течността, после в пудрата. Докосваш я странично до салфетка, за да се премахне ненужната течност, и после полагаш образувалото се топче върху нокътя. Когато се матира (около минута, може и по-малко), се натиска и оформя. Оказа се доста сложно! В Youtube е пълно с клипчета! Успех! :)

      Изтриване