петък, 9 август 2013 г.

Phuket Zoo. Размисли, без страсти.

Не ме бива във фотографирането на моменти. Обичам непринудените снимки, но не ги докарвам да изглеждат като желан ефект. Не ми пречи. Не това е професията ми.
Не съм сериозна към блога. За развлечение ми е. И преди имах, но бях непохватна и по не желание го изтрих.
Гримът не ми е страст. Обичам лакове за нокти! А пък какви са грозни моите плочки... Но какво от това?
Замина ли за някъде, не обичам да се чувствам като турист. По-вероятно е да отседна в жилище, и да живея така, сякаш съм в родината си. Ще ходя до аптеката за лекарства, или до хранителния магазин - за покупки. Ще ходя на кино, и на разходки по търговски центрове. И евентуално, ще ми дойде ентусиазма да посетя някое място. Като зоопарка например...

Много се колебаех дали да се разходим до там. Обичам животни до болка, а от коментарите, които прочетох за зоопарка, ме заболя сърцето. Животните били измършавяли, отнасяли се грубо с тях. Стомахът ми е силен, емоциите - не. Не е за мен, казах си. И сбърках.
Един от последните дни на престоя ни в Тайланд, се решихме и станахме. Такситата тук са безумно скъпи, и всичко е надалече, но не ме бива в шофирането, и наемането на скутер не беше вариант.
Този ден отскочихме до аквариума, разположен край плажа, и въпросния зоопарк. Но аз ще карам наобратно с разказите.
Билетите са 500 бахти, около 25лв. Има сутрешни, обедни и вечерни шоута с три вида животни : крокодили, слонове и маймуни. Ние хванахме обедните. Измислено е така, че когато и да посетиш зоопарка, няма да изпуснеш нищо.
Още от входа започнаха да ни предлагат да си купим трева (непонятен за мен вид фасуло-подобно растение), за да храним животните. Да, тук можеш да хвърляш храна на когото си искаш. Навътре се намират банани за продан, а пък ако донесете сурово месо - нямате грижи да го хвърляте на крокодилите. Странна за мен гледка. :D
Разнообразието от животни не е голямо, главно различни видове птици и маймуни. Има една камила, няколко прекрасни слона, змии, кози, крокодили, и вероятно забравям нещо. А да, котката, която се излежаваше на сянка :D
Една от целите на посещението ни беше снимка с тигър. Изкарват ги веднага, и ги слагат в картонени рамки, с надпис Phuket Zoo и снимки на животни.
За един човек е 200 бахти, за двама - 300. Дават ти да снимаш и със собствения си телефон след като платиш таксата. Със сигурност си заслужава повече от колкото във FantaSea / 800 бахти /.
Обикаляхме, снимахме се, хранихме маймуни и нахални кози. Всички животни бяха щастливи и добре охранени (можете да си представите, всички туристи купуват от тази трева :D), с изключение на щраусите.
Направихме и няколко клипа, които със сигурност ще споделя, след като публикувам онези, обещаните, с танците. Ето и снимки от мен :)



















Имаше разни нахални маймунки, които грабеха храната от всички :) Имаше и майка с бебе, за съжаление не можах да ги уловя през клетките. На пост беше една лошотия, която със сигурност щеше да ме нападне, ако не стоеше зад ограда. :) На маймунското шоу се представи един "модел", който непрекъснато позираше за снимки, с различни табелки. А орангутана беше толкова прекрасен и мил, че когато любовта ми се обърна към него, за да му каже чао, той протегна ръце за прегръдка.
В зоопаркът се намира и градиня с орхидеи, и макар, че обичам това цвете, не останах впечатлена. Разбира се, има къде да се хапне, както и магазин за сувенири.
Това е от мен! До скоро :)

8 коментара:

  1. Много сладки снимки :)) Особено онази с приятеля ти и орангутана <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оправдано. Любимите му животни са маймуните! Благодаря :)

      Изтриване
  2. Кажи ми честно, че си хванала тигъра за опашката!!!! ЗАВИЖДАМ! ИЗКЛЮЧИТЕЛНО НЕБЛАГОРОДНО :D :D :D Обожавам гиииии<3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти да видиш моят господин как се снима с тигрите! Хвана големия зад главатаа сякаш го гали, а с един младши се снимаха лежейки! :D

      Изтриване
  3. много хубави снимки! забавно сте прекарали! :-)

    ОтговорИзтриване
  4. "Не съм сериозна към блога ... И преди имах, но бях непохватна и по не желание го изтрих."

    Бях убедена, че съм виждала твой блог от преди да направиш този, но след време реших, че съм сбъркала - май не съм :-Р

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еми сега да знаеш, че не си бъркала. Хах! Колко ме беше яд тогава, нямаш си на идея. Толкова се ядосах на Гугъл Акаунт-а си, че с месеци не го използвах. Дори в Ютуб не влизах. :D Е, мина ми.

      Изтриване
  5. Беше ми много интересно да го прочета, а снимките са супер сладкиии :))))))
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване